close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

10 מתנות לידה מקוריות ליולדת ולתינוק/ת

מערכת שורשיט טבת, תשפד31/12/2023

ישנן אפשרויות רבות למתנות מקוריות עבור היולדת והתינוק/ת; חלקן מתנות פרקטיות ושימושיות, חלקן מתנות סנטימנטליות וחלקן מוקדשות ליולדת ולטיפוח אישי שלה

תגיות:
צילום: freepik
לידה היא אירוע מיוחד ומרגש, שמלווה במחוות ומתנות רבות מהקרובים של היולדת. כל יולדת מקבלת שלל מתנות, אם כי חלקן חוזרות על עצמן וכלל לא שימושיות. להלן 10 מתנות לידה מקוריות, פרקטיות ומפנקות, שכל יולדת תשמח לקבל עבורה או עבור התינוק/ת שלה.

מארז של מוצרי טיפוח
מארז מוצרי טיפוח הוא מתנה מקורית ומושקעת ליולדת. ניתן להכניס למארז סבונים בריחות מרעננים, שמני
צילום: freepik
עיסוי וקרמים איכותיים. מארז שכזה, מעודד את היולדת להתפנק, להירגע ולפנות זמן לטיפוח אישי, בתקופה עמוסה ומלחיצה של שינויים בחייה.

מארז שובר שגרה להכנת קוקטיילים
מארז להכנת קוקטיילים אלכוהוליים, הוא מתנה כיפית ושוברת שגרה. לאורך כל ההיריון כמובן אסור לשתות אלכוהול, ועם הלידה ניתן גם ליהנות ולשתות. לא רק שמארז זה הוא מתנה מקורית שתפתיע את היולדת, אם כי המארז יכול להיות גם פעילות כיפית שדורשת מהיולדת לפנות זמן לעצמה ולהירגע.

פרטי לבוש ממותגים לתינוק/ת
פרטי לבוש עם הדפס של שם היילוד, או משפט מצחיק יכולים להיות מתנה נהדרת ליולדת ולתינוק/ת. פרטי לבוש כמו חולצה, כובע או אפילו שמיכה, הם שימושיים מאוד, וההדפס עליהם נותן נגיעה אישית ומרגשת.

אלבום תמונות מעוצב ומושקע
ניתן להכין ליולדת אלבום תמונות מעוצב עם תמונות שלה ושל משפחתה לאורך תקופת ההיריון. לחילופין, ניתן לעצב ולקשט אלבום תמונות ריק עבור היולדת, אליו תוכל להוסיף בעתיד תמונות של התינוק/ת. אלבום תמונות הוא מתנה אישית במיוחד, שמעידה על מחשבה והשקעה.

תיק החתלה פרקטי ואיכותי שכל יולדת תשמח לקבל
תיק החתלה הוא תיק גדול שמיועד להורים עם תינוק קטן, ובעל תאים רבים שמותאמים לכל ציוד שנחוץ עבור התינוק. ישנו מבחר גדול של תיקי החתלה המציעים עיצובים שונים, תכונות ייחודיות - כמו תאים אטומים למים, רצועה לתלייה על העגלה וכדומה. כל יולדת תשמח לקבל מתנה פרקטית ואופנתית כמו תיק החתלה איכותי.

שובר לספא או עיסוי – מתנות לידה מפנקות
שובר ליום ספא או עיסוי הוא מתנה מושלמת ומפנקת לכל יולדת. יום ספא הוא הזדמנות מעולה להירגע, להשתחרר ולהפיג את הלחץ והמתחים הרבים שהצטברו אצל היולדת. ספא או עיסוי הם חוויה מהנה שתשפר את מצב רוחה של היולדת ותייצר אווירה טובה ושלווה.

סט מצעים רכים לתינוק/ת
סט מצעים נעימים ואיכותיים עבור התינוק/ת, הוא מתנה קלאסית ושימושית. ניתן לבחור במצעים מעוצבים, מבד המותאם לעורם העדין של תינוקות שיבטיח נוחות ורכות.

תכשיט מעוצב אישית ליולדת
תכשיט מעוצב אישית ליולדת הוא מתנה מרגשת ומושקעת. ניתן לרכוש תכשיט עם חריטה של שם התינוק/ת, עם תאריך הלידה, או עם כל סמל אחר בעל משמעות עבור היולדת. תכשיט כזה יישאר לאורך זמן רב ויסמל עבור היולדת את הרגע המיוחד של הלידה.

סדנת הורות
סדנת הורות היא מתנה מקורית ופרקטית עבור כל הורה טרי. הסדנה תספק ליולדת ידע וכלים חדשים, שיסייעו לה בתקופה הקרובה והמאתגרת של הורות חדשה. כמו כן, סדנת הורות מספקת ביטחון וסביבה תומכת ומכילה.

משטח פעילות לתינוק (אוניברסיטה)
משטח פעילות לתינוק הוא מתנה מעולה ושימושית. משטח פעילות מייצר גירוי חושי אצל התינוק/ת, ומעודד ערנות חזותית ושמיעתית. יתרה מכך, משטח הפעילות ישמש את התינוק/ת לחודשים רבים.

לסיכום, יש אפשרויות רבות למתנות מקוריות עבור היולדת והתינוק/ת; חלקן מתנות פרקטיות ושימושיות, חלקן מתנות סנטימנטליות וחלקן מוקדשות ליולדת ולטיפוח אישי שלה. השקיעו במתנות אלו כי הן יכולות להיחקק בזיכרון היולדת, לשמח אותה ולסייע לה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה